アメリカの新学期について

                                                                                     By Aaron

In America, school starts in September and ends in June. There is a long summer vacation and winter break. We only have graduation ceremonies for high school and no entrance ceremony. Most people start driving cars at 16 and work after school. We could even leave school during lunch breaks to go anywhere. So I would go with my friends to a restaurant. The furthest place I went with my car, was to the beach with my friends. My first afterschool job was at a grocery store bagging groceries.

アメリカの新学期は9月から始まり6月で終わります。そして長い夏休みと冬休みがあります。高校では卒業式はありますが入学式はありません。そしてアメリカの多くの16歳は車の免許をとって学校が終わると働いています。高校生は、昼休みの時間外に出掛けることも自由です。僕も友達とレストランに行っていました。僕が免許を取った時は、ビーチに友人と行きました。 僕の最初のバイトはスーパーのレジ近くでお客さんの袋詰めの手伝いでした。(自由すぎる?)