Davidの里帰り

I went to Florida in August for two weeks.  We rented a condo on the beach and had a great time. 

Most days we spent at the beach in the water or hunting for sharks teeth. 

We found over 100 sharks teeth in two weeks time and a bunch of other fossils.
     We also went to Disney in Orlando for two days. 

The first day we went to the Magic Kingdom and on day two we went to Hollywood Studios.
The roller coasters were fun but the best part was taking a picture with Chewbacca!
     On the way home we had a big surprise.  We were about four hours from Narita when suddenly the plane turned around and landed in Alaska!! 

The captain told us that someone had gotten sick and so the plane landed in Anchorage so he could go to the hospital.  We all spent the night in Alaska and it was cold!  I was wearing short
sleeves for Florida and everyone in Alaska was wearing big coats and
boots.  Anyhow, we finally got home the next day.
     It is great to be back home in Fukuoka.

8月に2週間、フロリダへ行ってきました。僕の両親がビーチ側のコンドミニアム借り、素晴らしい時間を過ごしました。ほとんどの時間を海で過ごし泳いだり、サメの歯を探したりしました。2週間の間で100本以上のサメの歯と、別の動物の化石を見つけました。

また、オーランドのディズニーにも2日間行きました。

初日はマジックキングダムへ、そして2日目はハリウッドスタジオへ。

ジェットコースターも楽しかったのですが、チューバッカ(「スターウォーズ」に登場する架空人物)との写真撮影はとても楽しかったです。そして帰路でパプニング発生!成田空港まであと4時間のところで突然飛行機がアラスカへリターンしたのです。

機長の説明によると、誰かが急病で病院に急がなければならないため

アラスカに停泊したそうです。ということで、その晩はアラスカ泊になったのですが、とにかく寒かった!フロリダだったので半そでしかもってなかったけど、アラスカの人は分厚いコートにブーツでした!とにかく翌日無事に福岡にもどれました!